петак, 25. август 2017.

Interesovanja čitalaca ovog bloga

Upravo gledam statistiku pregleda ovog bloga i moram priznati da me je iznenadilo da je stranica na temu Kupovina stana u Beču zabeležila ubedljivo najveći deo pregleda. S obzirom da je najveći broj čitalaca ovog bloga iz Srbije (preko 50%), čini se da srbi imaju viška novac koji bi investirali u nekretninu u Austriji.

Drugi najposećeniji blog je na temu iznajmljivanja stana, dok se na trećem mestu nalazi stranica na temu Beč posle 2 godine.

Na današnji dan, blog ima 86.200 pregleda sa prosečnih 4.300 pregleda mesečno.


Iskoristio bih ovu priliku da vam se svima zahvalim na interesovanju i da nam svima poželim još mnogo leta u druženju.

2 коментара:

  1. Mislim da su ljudi više radoznali da vide taj podatak koja je cena nekretnina u Beču, jer dobra većina poznanika ili porodice koji su u Beču kada dođu u Srbiju samo kukaju kako je tamo loše i kako se teško živi...a borili se i rukama i nogama da stignu tamo i nemaju nameru da se vrate... a ovde radom kod privatnika ili braće kineza i to bez prijave teško može da se dođe do krova nad glavom.

    ОдговориИзбриши
  2. Divno ste sve pisali zato je posecenost vasim blogovima velika.Imam jedno pitanje ako bi mogli da mi odgovorite.Juna meseca 2018 poci cu za Bec sa dva deteta.Spremna sam i da deca propuste jednu godinu skolovanja zarad boljeg zivota.Recite mi iskreno dali postoji moducnost da nadjem pisao kuvara ili pomocnog radnika u kuhinji i da kad dodje vreme upisem decu u skolu.Imam 37 godina i majka mi je u Becu.Ili jednostavno dali postoji bilo koji nacin da se snadjem svojim radom u Becu.Molim vas odgovorite mi ocajba sam

    ОдговориИзбриши