уторак, 1. јул 2014.

Bravo Media Markt!

Bravo Media Markt!

Pre 10 dana sam u Media Marktu kupio fotoapart, torbicu i memorijsku karticu.

Posle par dana primetim na  web sajtu da je isti fotoaparat na akciji i da za cenu  fotopaparata sada daju pride torbicu i memorijsku karticu. Po onoj cuvenoj APP (Ako Prodje,  Prodje), odlucih da im napisem mail kako se osecam osteceno jer sam morao ove stvari da  doplatim i da mi prodavac nista nije nagovestio o ovoj akciji. Prolozio sam uz mail i skeniran racun (opet u skldu sa APP devizom).

Sutradan mi je menadzer prodavnice odgovorio da popust nije bio jos uvek na snazi kada sam ja kupio fotoaparat, ali su oni svejedno zainteresovani da im kupci budu zadovoljni. I zato me pozivaju da dodjem u radnju da se dogovorimo.

Otisao sam tamo i docekalo me zaista prijatno iznenadjenje - dali su mi novu torbicu i memorijsku karticu. Rekli su mi i da staru opremu mogu da im vratim i da refundiram novac nazad.

To sam i ucinio u medjuvremenu tako da sam sada jedan veoma zadovoljan kupac Media Markta. To ja zovem brigom za kupce.

Bravo!

1 коментар: